Sonntag, 19. Februar 2017

Poezi nga Naim Fetaj


PENTAGRAMI I DHEMBJES
( Azem Shkrelit )

Bashkë me dhimbjen eca
Vargjeve tua
Tash e pesëdhjetë vjet

E mësova atë fjalë prej guri
Kur më ndanë prej rrites
Atje te "Varri i Qyqes "

2.
Stinēt i shtrydha pastaj
Si lirikat me shi
" Natën e Pagēzimeve "
Kur më zgjoje ti

Veç "Zogj e Gurë " përmbi
Për një trohë dashuri

3.
Bjeshkën e nemen e mallkuan vërrinin
Këngën e përgjakën e donin edhe syrin
Kreshtave ti
Kur ua kerkoje gjirin


Dhe kokën time e morën krejt
Dhe e puthen meit
Tek një këngë e shenjtë

5.
Ti i ndeze zanorwt e zemrës pastaj
Mbi Pentagramin e Dhembjes
Ti...zogu ynĕ i këngës

Edhe prej lëkure tash do të dalë
Pa drojë pa zë pa frikë

Se kënga per ty... baco
Kund nuk paska pikë...

( Nga libri im "Vezullimë thinjash " , Prishtinë, 2015 )




KRONIKË E VITIT 1878

Vaporrët rrëshqitnin ngadalë
Thjesht
Pa ceremoni
Ushtarët dilnin
Korba të zinj

Në shtatë topat e zymtë
Korbat shtatë krajli

Ngadalë dhe baladat zgjoheshin
Maleve kur këndoi maliheri
Ndërsa zemra shprushej mbi topa të zinj
Ngrihej lart atdheu mbi do krahë skifteri

( Nga libri im " Yjet bëjnë rojë " ,Prishtinë,1987 )




NJËMIJË KËNGË KUSH S'I QET FARE
( Poetit dhe kengëtarit Agim Gashi )

Nuk të njoha shumë po ma këndove një këngē
Ndoshta edhe me shpirt ndër dhemb

Beso ditē ma ke bërë dhe natën
Kur ma këndove këngên për Haki Povaten

Nuk di çka të të them tjetēr
Ndoshta nuk është marre

( Se pa vdekë nuk kemi qare )

Çou Agim kape sharkinë
Se njëmijë këngë askush s'i qet fare


E na thuj një këngë shqiptare




PORTRET I NJË MIKU

Gjithë ditën e lume njerën këmbë e ruante
Se tjetren i lumi e kishte lënë në mal

Këndonte i miri... nja dy metra djalë
Këndonte e këndonte...
Nuk isha gjeneral.



RRUGA QORRE

Herë me vaj në buzë
E herë me buzë në vaj
Ec e dil tash
Nga kjo ferrnajë

Pa kujë e pa i kob 
A i dilet ne skaj

Mbi unat e zjarrit tash
Veç jargë e pështymë
A dilet o Zot
Nga kjo terrinë...



NË VEND TË URIMIT

Dhe ikën një vit
E vjen një tjeter
Veç fjalë të marra shpikim

Për këmbë të reja
Në bythën e vjetër...



PËR FESTË

U dallëdisëm ne ...thua se e bëmë namin
E u harruam ju... qe mbajtët istikamin

Pavarësi po i themi
Se shqip po na e shajnë mamin...



SI LUTJE PARA LUTJËS

( Me shkas )

Mos e nis o Zot
As dënesjën as dhembjen

Atje ku po na presin
E paskan nisur këngën...



RRUGËTIMI IM

Sa shumë kam ecur nëpër dritë tê hënës
Kah diellii im e kah varri i nënës

E kam degjuar qyqen dhe të bijen e mizes

Dhe prapë me nënën
Se si flasim tinez...



LETËR PA ADRESË

Pa sytë e tu s'më duhën sytë e mi
Kur ta ndjej vajin mbi çdo simfoni

Nëpër pentagrame përbirohet ky shekull
E ku ta gjej unë këngën
Nëpër gjithë këtë mjegull...



SI LUTJE

( Në vend të urimit)

Më shumë bukë aty ku ka uri
Ku ka urrejtje më shumë dashuri

E ku ka luftëra një armēpushim
E shumë shumë mend mbi vendin tim

Ku ka dhimbje zgjoje buzëqeshjen
Dhe mbi shkretëtira dërgoje reshjën

Një ëngjëll dërgoje kush mungon në sofer
Lartësoma lutjën o Zot...lartësoma strofen



NË VEND TË EPITAFIT
(Pêr mësuesin bashkēfshatarin dhe atdhetarin Shaban (Ramë) Avdimetaj.

Mirë që më dole sonte
E mirë se m'ke ardhë
Shaban Rama ...ardhç faqebardhë

Shaban Ramē Avdimeta
Po matematikë nuk qenka jeta

Me njëmijë të panjohura
E me njëmijë iksa

Na le me pushkë
E tash u bëmë lypsa...



SI ËNDËRR

Se si më erdhi sonte 
Një fjalë e bardhë
Dhe kënga "O Happy Day "
Për një ditë të mbarë...

Po sytë e mi seç u nxin për xham
Se terri i zi kishte mbledhur dhenë
Dhe kënga e mirë...mbeti në skenë...



PORTRET PA KORNIZË

Ndër njëmijë përralla tash kerkon vetëveten
Nëpër njëmijë luftëra e vrau të vertetën

Me njëmijë plumba vret çdo dashuri
Si tlinat e dhjera vjerret mbi mëri

Shiti dhe qefinin... tabutin e fshatit
Dhe ende betohet në Dheun e Atit...




TERRINË PËRREJ DIELLI

Njëqind pëllumba fluturonin kah qielli
E s'ditem a është natë
A u zu krejt dielli

Në lëkurë dashi u rritem
Mbi magjën e thatë

Nata na u bë ditë
E dita na u bë natë

Ndër njëmijë luftëra
Syrit dil i thashë

Nëpër luftëra te reja
As korbat nuk i pashë...

( E si të këndoj tash...)



AH BABË O BABË...

Merre me mend ti çfarë kohe ka ardhë
Ah babë o babë thërrisnim
Kur shihnim mut të madh...

Dhe thenien kurrë s'e ndrroka epoka
Ah babë o babë
Po muti i madh qe koka...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen