Dienstag, 31. Oktober 2017

Fonoteka e Radio Liria është pasuruar me mbi 2000 këngë


Njoftim nga Radio LIRIA
FONOTEKA E RADIO LIRIA ËSHTË PASURUAR ME MBI 2000 KËNGË

Njoftojmë dëgjuesit se pas një angazhimi dhe pune të madhe që është berë tash e disa muaj, ka përfunduar proçesi i përpunimit, digjitalizimit dhe montazhës së një fondi prej më shunë se 2000 këngësh të përzgjedhura nga e gjithë shqiptare. Këngët do të jenë në transmetim automatik për dëgjuesit tonë të respektuar, athere kur nuk jemi me emisione tëdrejtpërdrejta. Dhe, tash e tutje, nuk do të ndodh më si më parë që të filloj ndonjë këngë ende pa u kryer kënga pararëndëse, ashtu si ngjante më heret.

Kjo ishte puna më e lodhshme që na është dashur ta bëjmë. Dhe, më në fund, u krye. U krye dhe njehemi të lumtur, sepse prej sot fillojnë projektet e reja e shume serioze per pasurimin e skemës programore. Do të ketë shumë risi dhe prurje të reja nga stafi dhe bashkëpunëtoret. Na prift e mbara!

E martë, 31.10.2017

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen